Jobs

Kariera

Oferty pracy
wielkopolskie
Marketing

Specjalista ds. Badań Marketingowych

Miejsce pracy: Sady k. Poznania

Twoje zadania to:

  • przygotowywanie i prowadzenie badań i analiz dotyczących marek,  rynku, shoppera 
  • współpraca z agencjami badawczymi w zakresie zamawiania i koordynacji badań
  • analizowanie i interpretacja danych pochodzących z badań panelowych (Nielsen, GfK)
  • analizowanie trendów rynkowych i konsumenckich oraz przygotowywanie rekomendacji dla działu marketingu
  • współpraca w ramach zespołu Consumer Insights & Market Analysis z innymi działami -sprzedaży, trade marketingu 
  • przygotowywanie i współprowadzenie warsztatów projektowych

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • masz wykształcenie wyższe (preferowane obszary: socjologia/marketing/ekonomia)
  • możesz pochwalić się kilkuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie badawczej
  • lubisz dogłębnie analizować zagadnienia oraz szukać różnych metod, źródeł danych i nowych rozwiązań
  • żaden etap procesu badawczego nie ma przed Tobą tajemnic (od briefu, po sporządzenie rekomendacji działań po zrealizowanych badaniach)
  • dobrze analizujesz i interpretujesz dane ilościowe i jakościowe
  • jesteś team player’em
  • bardzo dobrze znasz język angielski
  • potrafisz w atrakcyjny i przystępny dla odbiorcy sposób wizualizować dane
  • dobrze organizujesz własną pracę, cechuje Cię samodzielność w działaniu, dokładność i sumienność

 Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość badań w obszarze marketingu internetowego, social mediów i trendów konsumenckich
  • znajomość oprogramowania Nielsen Answers i umiejętność pracy z danymi z panelu handlu detalicznego Nielsena
  • znajomość metodologii design thinking

Oferujemy:

  • duże możliwości rozwoju merytorycznego w zgranym i pomocnym zespole pasjonatów marketingu
  • elastyczne godziny rozpoczynania pracy (między 6:45 a 9:00)
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym)
  • prywatną opiekę medyczną